Bevroren forum: opdrachtuitwerking onderling |
Onderwijsadvieselement 512005
|
|||
Stelling: "Moet die opdracht wel ingeleverd worden bij de docent? Die studenten hebben elkaar veel meer te vertellen. Daar leren ze echt van, misschien wel meer dan van luisteren naar de docent. En die kan zijn tijd dan wel beter besteden: bijvoorbeeld aan een terugkoppeling aan het eind." U ziet hier een forum uit een training waarin de cursisten veel onderling aan het werk zijn, binnen Blackboard. Dat hebben ze tevoren geleerd. Ze voeren hier een opdracht uit met twee 'deadlines', die ten slotte besproken wordt in een groepsbijeenkomst. De trainer leest de bijdragen en komt er op die bijeenkomst op terug. |
De originele inhoud van dit forum is uit Blackboard gelicht, hier overzichtelijker weergegeven, en van toelichtingen voorzien. Raadpleeg hulp voor advies en bediening. |
Forum voor opdracht 3: Opleidingsspecifieke onderwijsgroepenPlaats hier - in een nieuwe draad - uw tekst van maximaal 1 A4 grootte, conform de opdracht LBK3_Opdracht3.doc. Lees de bijdragen van uw medecursisten en reageer op minimaal twee daarvan. Houd rekening met de beide deadlines (zie Assignments - Rooster ). |
Opdracht 3 van Menno |
Menno Mastenbroek |
20 jan 10:19 |
Re: opdracht 3 van Menno |
Bernhard Cruysse |
24 jan 20:10 |
Re: opdracht 3 van Menno |
Henk Janssen |
31 jan 13:23 |
opdracht 3 |
Mies Maters |
20 jan 14:01 |
Re: opdracht 3 |
Bernhard Cruysse |
24 jan 20:20 |
Reactie opdracht van Mies |
Petronella Elders |
26 jan 24:00 |
Re: Reactie opdracht van Mies |
Mies Maters |
27 jan 11:04 |
Re: opdracht 3 |
Barbara Nijssen |
31 jan 11:12 |
Geeske's onderwijsgroepen |
Geeske Simons |
24 jan 14:29 |
Reaktie van Christine op Geeske |
Christine Avezaat |
25 jan 21:01 |
Re: Reaktie van Christine op... |
Geeske Simons |
26 jan 10:42 |
Re: Geeske's onderwijsgroepen |
Henk Janssen |
31 jan 14:18 |
Re: Geeskes onderwijsgroepen |
Geeske Simons |
1 feb 10:06 |
Opdracht 3 van Barbara |
Barbara Nijssen |
24 jan 16:49 |
Re: Opdracht 3 van Barbara |
Menno Mastenbroek |
25 jan 13:51 |
Re: Opdracht 3 van Barbara |
Barbara Nijssen |
31 jan 00:37 |
Re: Opdracht 3 : reaktie van Chri... |
Christine Avezaat |
25 jan 21:13 |
Re: Opdracht 3 : reaktie van ... |
Barbara Nijssen |
31 jan 00:57 |
[verwijderd] |
[] |
24 jan 18:35 |
opdracht 3 Christine |
Christine Avezaat |
24 jan 21:10 |
Re: opdracht 3 Christine |
Menno Mastenbroek |
25 jan 13:57 |
Willibrord als fotograaf en ... |
Christine Avezaat |
25 jan 20:22 |
Re: opdracht 3 Christine |
Mies Maters |
25 jan 16:12 |
Reactie opdracht Christine |
Petronella Elders |
26 jan 13:36 |
opdracht 3 |
Henk Janssen |
25 jan 11:07 |
Re: opdracht 3 |
Mies Maters |
27 jan 11:10 |
Re: opdracht 3 |
Zeno Efaa |
30 jan 21:42 |
opdracht 3 Petronella |
Petronella Elders |
25 jan 16:40 |
Re: opdracht 3 Petronella |
Geeske Simons |
26 jan 10:58 |
reactie opmerking Geeske |
Petronella Elders |
26 jan 11:29 |
Re: opdracht 3 Petronella |
Zeno Efaa |
30 jan 09:57 |
opdracht 3 van Hanneke |
Hanneke Zuiderveld |
25 jan 20:21 |
Re: opdracht 3 van Hanneke |
Geeske Simons |
26 jan 11:30 |
Re: Geeske |
Hanneke Zuiderveld |
28 jan 00:41 |
Zeno's Assignment 3 |
Zeno Efaa |
26 jan 14:17 |
Re: Feedback on Zenos Assignment |
Hanneke Zuiderveld |
28 jan 00:31 |
Re: Feedback on Zenos Assig... |
Zeno Efaa |
30 jan 09:16 |
Didactische contextDeze interactie tussen studenten komt niet vanzelf tot stand. In de IOWO-trainingen gaat het bijzonder goed, onder meer om de volgende redenen.
Zie ook |
Andere weergaven van deze werkvorm
|
|
|
|
|
|
|
NB: Als u dit kunt lezen, heeft u vermoedelijk een afdruk in handen. Deze onderwijsadvieselementen zijn evenwel ontworpen voor interactief gebruik, met als gevolg dat essentiële informatie niet afgedrukt wordt; zo ziet u van een reeks afbeeldingen alleen de eerste. Neem gerust contact met mij op voor anderssoortige presentaties van deze materie. |